Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем сутрин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщение
    Значи не е бобина останаха свещите но на диагностиката дава грешка на 1 и 4 цилиндри тъй като изключихме бобини остават свещи до края на седмицата ще ги сменя и ще кажа има ли разлика
    Колега, моторът CF2 ли е или CF3?

    Ако е CF2, кабелът, който излиза от първата бобина отива на свещта на 4-ти цилиндър и обратно.
    Същото е за цилиндри 2 и 3

    Ако е CF3 - всяка бобина е свързана към двете свещи на цилиндъра над който се намира.

    Та ако е CF2 първата бобина пали големите свещи на цилиндри 1 и 4.
    Четвъртата бобина пали малките свещи на цилиндри 1 и 4.
    Когато има проблем с малките свещи, работата на мотора се повлиява слабо от това.
    Когато има проблем с големите свещи, работата на мотора силно се влошава.

    Накратко - ако си с CF2 мотор, по-вероятно проблемът да идва от бобината на първи цилиндър.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Според мен е датчик на вал-а. Когато почне да си заминава датчика на студено колата прекъсва и гасне и като загрее се оправя. Грешка в диагностиката излиза чак когато датчика вече изобщо не работи.
      Last edited by boyracer; d.m.y г., 22:22.
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

      Comment


      • #33
        колега на 110% ти казвам че е дебитомер от ОПИТ

        Comment


        • #34
          При не добре работещ дебитомер, отразява ли се на разхода на колата ?
          Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Nyagolov Покажи съобщение
            При не добре работещ дебитомер, отразява ли се на разхода на колата ?
            Отразява се.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Колега, моторът CF2 ли е или CF3?

              Ако е CF2, кабелът, който излиза от първата бобина отива на свещта на 4-ти цилиндър и обратно.
              Същото е за цилиндри 2 и 3

              Ако е CF3 - всяка бобина е свързана към двете свещи на цилиндъра над който се намира.

              Та ако е CF2 първата бобина пали големите свещи на цилиндри 1 и 4.
              Четвъртата бобина пали малките свещи на цилиндри 1 и 4.
              Когато има проблем с малките свещи, работата на мотора се повлиява слабо от това.
              Когато има проблем с големите свещи, работата на мотора силно се влошава.

              Накратко - ако си с CF2 мотор, по-вероятно проблемът да идва от бобината на първи цилиндър.
              Има ли изобщо 147 с CF2???

              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                Има ли изобщо 147 с CF2???
                А откъде става ясно, че колегата BoRn_To_LiE към когото се обръщам, говори за 147 ???


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                  Има ли изобщо 147 с CF2???
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  А откъде става ясно, че колегата BoRn_To_LiE към когото се обръщам, говори за 147 ???

                  Ми ако има 147 евро 2 то значи че е с ЦФ2 мотор
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #39
                    А откъде става ясно, че колегата BoRn_To_LiE към когото се обръщам, говори за 147 ???
                    Точно за 147 става въпрос, но си нямам ни най-малка идея как да разбера ЦФ2 ли е или ЦФ3. То моето вече не се търпи, но незнам откъде да започна едни ми казват свещи, други бубини, трети дебитомер, а на диагностиката НИЩО ( проблем в 1 и 4 цилиндри). Ако тръгна да сменям всичко едно по едно и проблема е в последното не ми се мисли колко трябва да се бръкна
                    Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120к.с. 2001г. ГИ

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщение
                      Точно за 147 става въпрос, но си нямам ни най-малка идея как да разбера ЦФ2 ли е или ЦФ3. То моето вече не се търпи, но незнам откъде да започна едни ми казват свещи, други бубини, трети дебитомер, а на диагностиката НИЩО ( проблем в 1 и 4 цилиндри). Ако тръгна да сменям всичко едно по едно и проблема е в последното не ми се мисли колко трябва да се бръкна
                      Значи си с CF3 - всяка бобина пали свещите на своя цилиндър.
                      Ако падат съмненията върху бобини, можеш да ги размениш и да видиш дали проблемът ще се премести на други цилиндри.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        На моята проблема беше в газта аз сменях свещи диагностики глупости.... и Един Ден четох на Roby_Gas коментри за гаста и така отидох при газаджиите и ми варнаха старите настройки (по -подразбиране) и колата заспа,а иначе сутрин си е глуха докато не загрее то това си е нормално
                        Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
                        ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
                        ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

                        Comment


                        • #42
                          Не мисля, че е нормално, моята на бензин се форсира моментално.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Разбира се, че не е нормално. Паля при -5 и след 10 секунди, няма проблем да потегля. Моторът държи около 1200 об. и реагира нормално.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Когато натисна рязко газта мотора не се дави и не мъчи да угасне, да видим до кога
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Драги колеги, при мен проблема май се реши ще видим като изстине колата. Тръгнах аз да сменявам едно по едно всичко, което можеше да бъде проблем, започнах от дебитомера, разкачих му буксата изчаках колата да изстине, запалих и обичайното пукане и странна работа си останаха. Минах на свещите. Колкото и да ми беше мъчно да се разделя с толкова пари си викам "Майната му, трябва да се сменят", та днес ми доставиха свещите и отваряйки бубините още на първия цилиндър лулата остана долу. Извадих я и я погледнах, цялата беше клеясала а отгоре беше счупена. Извадих тези на 2 и 3 цилиндър те си бяха наред. На 4-ти цилиндър лулата пак беше проядена. Та точно както ми показа диагностиката грешката беше точно в 1 и 4 цилиндри. Смених луличките свещите и се надявам проблема да е отминал. Довечера като запаля ще съобщя за резултата, но който има нашия проблем ще е добре да погледне първо това евтино решение
                                Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120к.с. 2001г. ГИ

                                Comment

                                Working...
                                X